Dermalogica

Het moment dat jouw huid verandert. Voor altijd.

Dermalogica streeft altijd naar een gezonde en mooie huid voor iedereen. De producten zijn niet mooi, luxueus of vertroetelend. Dermalogica is een no-nonsense merk dat zich volledig richt op een gezonde huid. De verpakkingen zijn niet ontworpen om bij je badkamer te passen. Dermalogica besteedt haar tijd liever aan het uitdenken van nieuwe, hightech, effectieve formules. Dermalogica gebruikt nooit gangbare ingrediënten als minerale oliën, lanoline, chemische kleur- en geurstoffen. Dat doet zij niet, omdat die stoffen slecht zijn voor de huid. Zij kiest voor ingrediënten waarvan bewezen is dat ze werken. Dat bewijs wordt geleverd door de ruim 100.000 schoonheidsspecialisten over de hele wereld die er iedere dag effectief mee werken.

Dermalogica wijdt zich al ruim 25 jaar met hart en ziel aan educatie, onderzoek en professioneel advies.

Het ontstaan van Dermalogica

Jane Wurwand kwam er achter dat er geen productlijn op de markt was die volledig gericht was op een gezonde huid, en niet op “beauty” . Daarom ging ze haar eigen producten ontwikkelen en zo werd Dermalogica in 1986 geboren. Haar visie was duidelijk: ze wilde producten die de huid verbeteren en gezond maken, zonder irriterende stoffen en ingrediënten die de huid kunnen verstoppen en puistjes kunnen veroorzaken (zoals lanoline, gedenatureerde alcohol, kleurstoffen en parfum).

Naast het weglaten van gangbare irriterende ingrediënten introduceerde Dermalogica nog een nieuw element: de gespecialiseerde kennis van de professionele huidexpert. Dermalogica’s producten worden in Amerika geproduceerd, ze worden niet op dieren getest en ze worden alleen verkocht via instituten waar door Dermalogica opgeleide professionele huidexperts werken. Dermalogica’s visie is altijd dezelfde gebleven: een gezonde huid dankzij een professioneel opgeleide schoonheidsspecialist.

Ken jouw huid

Het kennen van je huid is de eerste vereiste voor een gezonde huid. De eerste stap daartoe moet een bezoek zijn aan een professionele huidexpert en het ondergaan van een Face Mapping®. Een Face Mapping® huidanalyse is een unieke methode om jouw huid, zone voor zone in kaart te brengen. Aan de hand van deze analyse kan precies in kaart worden gebracht welke verzorging het meest geschikt is voor jouw huid en hoe je huidverbetering kunt bewerkstelligen.

Dermalogica bij Mooi en Zeker

In mijn behandelingen wil ik het beste product gebruiken. Ook wil ik topproducten kunnen bieden aan mijn klanten om thuis te gebruiken. Omdat ik geheel achter de visie van Dermalogica sta, is het evident dat dit topmerk een speciale plek heeft in de salon.

Dit is wat ik voor al mijn klanten wens:
Huidverbetering bereiken met Dermalogica producten voor jouw mooiste en gezondste huid ooit.

Tamara van Dam, Dermalogica expert